Avainsana-analyysi

Avainsana-analyysi eli hakusanatutkimus toimii niin verkkosivujen rakentamisen kuin muun sisältösuunnittelun pohjana. Hakusanojen selvittäminen auttaa tunnistamaan mitä potentiaaliset asiakkaasi hakevat netistä sekä millaista sisältöä sinun kannattaa heille luoda, jotta pystyt tavoittamaan heidät ja tuomaan lisää orgaanista ja relevanttia liikennettä sivustollesi.

Mikä on avainsana-analyysi?

Avainsana-analyysi on prosessi, jossa tutkitaan, analysoidaan ja valitaan parhaat avainsanat, jotka kohdistetaan tietyn verkkosivuston tai yrityksen palveluihin tai tuotteisiin. Avainsanatutkimuksessa tarkastellaan hakukyselyjen määrää, niiden kilpailutasoa, kyselyn tarkoitusta ja muita mittareita sen määrittämiseksi, mitkä haut tuottavat todennäköisimmin menestyksekkäitä tuloksia.

Rakennat toimivan sisältöstrategian

Kun tiedät mitä kilpailijasi tekevät, ja mitä potentiaaliset asiakkaasi hakevat, pystyt rakentamaan toimivan sisältöstrategian, joka auttaa saavuttamaan haluamasi tavoitteet, kuten kaupan lisääminen.

Ostajat löytävät palvelusi ja tuotteesi netistä

Käytät tulosten pohjalta saatuja tärkeitä avainsanoja ja ilmauksia sivustosi optimoimisessa ja uuden sisällön tuottamisessa, jotta se sijoittuu korkeammalle hakukonetulossivulle.

Pystyt luomaan sisältöä, joka kiinnostaa ihmisiä

Ymmärrät nykyisiä sekä potentiaalisia asiakkaitasi paremmin ja tiedät miten tavoittaa heidät verkossa sekä tuottaa juuri heille merkityksellistä sisältöä.

Avainsana-analyysin paketit

Voit valita joko kerran tehtävän tai jatkuvan avainsana-analyysin. Kerta-analyysin avulla pääset hyvin alkuun, kun taas jatkuvan analyysi takaa sen että pystyt jatkuvasti reagoimaan muutoksiin ja näin säilyttämään ja parantamaan hakukonesijoituksiasi.

Avainsana-analyysi


Aloituspalaveri

Kilpailija-analyysi

Kattava avainsana-analyysi

Selkeät raportit avainsanoista, niiden nykytilanteesta, uusista löydöksistä ja toimenpide-ehdotuksista hakukonenäkyvyyden parantamiseksi.

Avainsanojen hakumäärät, kilpailutilanne ja kustannukset.
Pyydä tarjous

Jatkuva avainsana-analyysi

Kaikki avainsana-analyysiin kuuluvat.

+ Avainsanojen suorituskyvyn jatkuva seuranta.

+ Avainsanojen päivitykset tarvittaessa avainsanalistoille.

+ Jatkuva raportointi ja suositusten antaminen sisällön optimoimiseksi ja hakukonesijoitusten parantamiseksi sekä ylläpitämiseksi.

+ Jatkuva kilpailijaseuranta, jossa tietoa kilpailijoiden suorituskyvystä hakutuloksissa verrattuna omaan sivustoosi.
Pyydä tarjous
Alexandra Sophie, Digimarkkinoinnin Freelancer, logo
Autan yrityksiä saavuttamaan heidän liiketoiminnalliset tavoitteensa parantamalla heidän näkyvyyttään verkossa digimarkkinoinnin eri strategioita hyödyntämällä.
envelopesmartphonebubblemagnifiercheckmark-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram